Гарантійне обслуговування
Повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14-ти днів з моменту покупки повернути товари, придбані в інтернет-магазині XP-PEN.IN.UA, за умови виконання наступних норм передбачених Законом:
- товар не використовувався, збережено його товарний вигляд (не знімалися захисні плівки, відсутні потертості, подряпини та інші сліди використання);
- товар має повну комплектацію (вказана в інструкції з експлуатації);
- збережена упаковка;
- збережені ярлики і маркування виробника.
Транспортування товару назад продавцеві здійснюється за рахунок покупця.
Гарантійне обслуговування
Гарантія покриває всі виробничі дефекти (браковані деталі або неякісна збірка), виявлені покупцем при використанні купленого товару протягом гарантійного терміну.
Стандартний гарантійний термін на всі товари в інтернет-магазині XP-PEN.IN.UA становить 24 місяці. Відлік терміну дії гарантії починається з дня, наступного за днем отримання покупцем товару і підтверджується документом, який видає служба доставки.
У ситуації виникнення гарантійного випадку транспортування несправного товару назад продавцеві здійснюється за рахунок покупця. Експертиза повернутого товар продавцем триває не більше 7 робочих днів, починаючи з дня, наступного за днем отримання продавцем повернутого товару і підтверджується документом, який видає служба доставки. По завершенні експертизи продавцем виписується і відправляється по електронній пошті покупцеві заключний акт, в якому вказуються причини виникнення несправності, а також додаються доказові фото- і відеоматеріали в цифровому вигляді. Якщо покупець не є винуватцем несправності, то повернення відремонтованого або заміненого товару покупцеві здійснюється за рахунок продавця.
У разі неможливості ремонту або заміни несправного товару покупцеві повертається вартість товару або її частину в залежності від терміну експлуатації. Якщо товар вийшов з ладу протягом перших 3-х місяців гарантійного періоду, покупцеві повертається повна вартість товару. Якщо товар вийшов з ладу в період від 3-х до 6-ти місяців гарантійного періоду, покупцеві повертається 75% від вартості товару. Якщо товар вийшов з ладу в період від 6-ти до 9-ти місяців гарантійного періоду, покупцеві повертається 50% від вартості товару. Якщо товар вийшов з ладу в період від 9-ти до 12-ти місяців гарантійного періоду, покупцеві повертається 25% від вартості товару. Гроші повертаються покупцеві шляхом переказу на платіжну картку ПриватБанку (або іншого банку за бажанням покупця) протягом 7 робочих днів з моменту визначення неможливості відремонтувати або замінити товар.
Гарантія не поширюється на програмне забезпечення, збереження даних і конфігурацію параметрів налаштувань.
У гарантійне обслуговування не входить навчання покупця роботі з придбаним обладнанням.
Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:
- використання пристрою не за призначенням; порушення правил експлуатації або зберігання виробу;
- наявність механічних пошкоджень (вм'ятини, тріщини, подряпини), слідів ремонтних робіт, розкриття і т.д.;
- наявність пошкоджень, викликаних стихією (дощ, вітер, блискавка і т.д.), пожежею, побутовими факторами (надмірна вологість, агресивне середовище, запиленість і т.д.);
- використання виробу з порушенням правил експлуатації, відповідно до технічної документації на виріб;
- ремонт виробу особою не уповноваженою виробником;
- наявність всередині сторонніх предметів, рідин або комах;
- пошкодження або відсутність пломб (стікерів)
- використання модифікованого програмного забезпечення;
- неправильна установка виробу;
- підключення виробу до несправної або такої, що не відповідає стандартам або технічним вимогам на мережі живлення;
- використання неоригінальних аксесуарів;
- відсутність гарантійного талона, невідповідність моделі та серійного номера виробу зазначених в гарантійному талоні.